seresly mggu nie srbut kot
kt skola ..
cm bodo ja .. org nk mai bwu
nk kalot .. haha
perlu ka buad suma nie time skola ?
ckgu2 suma buzy ..
bdk2 lg la buzy kalah menteri ..
pdahal x buad pa pon ,, dok
lep klas ja byk ..
3 ari bkak skola x start blajaq lg ..
da la result mid year exam masing2
dpat terok gila ...
aduhh trial da dekat tp syllibus x
hbeh lg ...
mc nie kew nk cmerlang ?
(sembang kemaih )
bhahaaahaaha
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment